18 août 2007

Saranda...ime(tirana0

5 commentaires:

edrus a dit…

Sa do të doja që të isha në vëndin e atij demit të zi...
dhe jo që të shikoja ashtu atë tipin me peshqir që i rrinte përballë, por ti kthehesha atij që po bënte fotografi :)))
Rrofsh që me këto foto, megjithëse më bën të të kem inat që na e bën për zili, na ngjall aq kënaqësi.
Bëfsh qejf dhe u kënaqsh në Shqipëri dhe me të tutë.

Anonyme a dit…

Kur i thua vetes Sarandiot ti o fshatar i Tepelenes :-)))))

Anonyme a dit…

haaha sa kam qesh me peshqirin e zi po pse o shqiptqar se merrshe te kuq peshqirin tani kisha me qesh duke te pa tuj vrapu hahahahaha i menqur je.

Anonyme a dit…

o Anonimo
po un nuk pranoj te jem Sarand-idiot kurr
bile perkundrazi e kam per nder te jem fshatar nga Tepelena
kapito??
ca u be me dhomen??
do raki rrushi kur te vi un nga ajo e Aliut ,BIO dhe artizanale?

Anonyme a dit…

O Mon Amour
Po te kam porositur per Rakine me duket, apo ben sikur po harron ti !
Sa per dhomen: eshte mbush me gjallesa dy kembeshe, mos me keqkupto, jo nga ato qe kane dhe nje kembe te trete ne mes.
Ah, dhe diçka tjeter, do te duhet te blesh nje tjeter divan, se ai qe kishe ka dale jashte perdorimit, ka filluar e ben fiq-fiq, te kerkoj ndjese per kete, por duhet te me kuptosh se nga halli dhe jo nga malli.

Mir'ardhsh.